Luchtacrobatiek Theatershows – Artiestenbureau Flying Artwork
foto's en teksten mogen niet worden gebruikt zonder schriftelijke toestemming van flying artwork
Home | Referenties | Pers

Pers

In de media wordt veel geschreven over de luchtacrobatiek theatershows van artiestenbureau Flying Artwork. Hieronder vindt u een overzicht van nieuws en persberichten. Ook kan de pers hier terecht voor het downloaden van fotomateriaal dat gebruikt kan worden in de media. Aan al onze foto’s zijn rechten verbonden en deze kunnen alleen gebruikt worden wanneer Flying Artwork nadrukkelijk toestemming geeft en dit bij de foto’s wordt vermeld.

Alvast wat uitspraken en berichtgeving over artiestenbureau FlyingArtwork n.a.v recent event & enterianment organisatie:

"Spectaculair, stijlvol entertainment en een verrassende act voor onze medewerkers en gasten." September 2010
Ter gelegenheid van de officiële opening van het hoofdkantoor van Mediq in Utrecht.A. van Linge. Woordvoerder & Communicatie adviseur Mediq NV.

"Heel hartelijk dank voor jullie stipheid maar vooral voor de geweldige performance, we hadden ZOVEEL…….. postieve reacties.
Vooral jij Juliëtte dank voor je…. laten we zeggen strakke, duidelijke, enne to the point organisatie!
Toppie!!!!!!!!!!! Will Versmissen Coördinator Verhuizing- Hof van Bethanië. 3 November 2010

"Ook nog even van mij een persoonlijk bedankje. En zoals Silvia al zei, heel jammer dat we je gisteren niet meer hebben gezien.
Ik vond het een spectaculair optreden. Met spanning zat ik ervan te genieten. Wauw!!
De opening is verlopen zoals bedoeld was; een feestelijke, niet standaard opening waarin de sfeer, openheid en ruimte van het gebouw optimaal naar voren komt.
Jullie hebben hier een superbijdrage aan gegeven! Dankjewel! Met vriendelijke groet, Marina van de Laar
PR-functionaris
Savant Zorg. November 2010

"Ik heb de afgelopen weken regelmatig complimenten gekregen over jullie act variërend van stijlvol, indrukwekkend tot passend bij de tijdsgeest. (..) Het was een spectaculair optreden! dankjewel Juliette!"
Directie Communicatie en Informatie
Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
(2 Februari 2009)

testimonial luchtacrobatiek act van artiestenbureau Flying Artwork

Voor meer informatie over luchtacrobatiek en grondacrobatiek shows kunt u contact opnemen met Juliete Dormaar, directeur van artiestenbureau Flying Artwork.

Persfoto's

Meer weten? Laat uw gegevens achter en wij nemen contact met u op.

direct boeken >>